Online ügyfélszolgálat használata Nyomtatás

  • profitarhely.hu, ügyfélszolgálat, bejelentkezés, belépés, admin, díjbekérő, számla, domain megrendelés, tárhely megrendelés, megrendelés, cpanel, email fiók, kapcsolattartók, számlázási cím, számlázási cím megváltoztatása
  • 0

Az online ügyfélszolgálat hozzáférését a megrendeléskor készítetted el automatikusan, és ezzel a hozzáféréssel tudsz belépni az online felületünkre, ahol a megrendeléseket, domaineket, díjbekérőket, stb tudod kezelni.

 

Bejelentkezés az online ügyfélszolgálatra

  • Amennyiben elfelejtetted jelszavadat, az Elfelejtett jelszó? segítségével lehetőséged van egy újat igényelni, amit a kapcsolattartási email címedre küld ki a rendszer. Az emailben kapott linkre kattintva egy új jelszót adhatsz meg magadnak. A jelszót egy biztonságos helyre mentsd el, hogy a későbbiekben is használni tudd.
  • Az email címedet úgy tudod kikeresni, ha megnézed milyen email címre kaptál tőlünk leveleket, így szinte biztos, hogy az lesz a bejelentkezéshez szükséges email címed.
  • Ha nem tudod milyen email címet adtál meg, akkor vedd fel velünk a kapcsolatot emailben vagy telefonon.

A bejelentkezést követően láthatod a szolgáltatásaidat, módosíthatod az adataidat, jegyet (ticketet) írhatsz nekünk közvetlen.

 

Szolgáltatások menüpont

1. Szolgáltatásaim

A szolgáltatásaim menüpont alatt láthatod listázva a szolgáltatásaidat, itt ki tudod választani, hogy melyiket szeretnéd módosítani, vagy akár a cPanelhez belépni. Kattints a kiválasztott szolgáltatáshoz, hogy a kezelését eltudd végezni.

A szolgáltatásodnál be tudsz lépni a cPanel-be, a webmail-be, akár csomag módosítást is tudsz végrehajtani, ha betelt a tárhelyed.

2. Domainek

A Saját domainek menüpont alatt találhatod a megvásárolt domain neveidet. Itt láthatod a lejárati dátumát, illetve a névszervereket tudod még módosítani a kiválasztott domain névre kattintva.  Nemzetközi domainek esetében az AUTH (vagy EPP) kódot tudod kikérni az átkérésekhez, amit a bal oldali Kezelés blokkban találhatsz.

A domainek megújítását is tudod itt külön intézni még a díjbekérő automatikus kiállítása előtt.

 

3. Ügyfélszolgálati jegy / Ticket

Az ügyfélszolgálat menüpont alatt találhatod az ügyfélszolgálati jegyeket, ahol láthatod a korábbi levelezésünket illetve újat hozhatsz létre.

 

4. Díjbekérők

A Számlázás > Díjbekérők menüpont alatt találod az általunk kiállított díjbekérőket. Itt megtekintheted a már kifizetett díjbekérőket illetve a még ki nem fizetett díjbekérőket rendezheted. Az online ügyfélszolgálat felületén lehetőséged van Bankkártyás, PayPal, illetve banki átutalásos fizetési módot kérned.

Kattints a Kifizetetlen díjbekérőre, majd a megjelenő oldalon a Fizetési mód lehetőségnél válaszd ki, milyen módon szeretnéd rendezni a díjbekérőt.

Banki átutalás esetében a felső részen láthatod az átutaláshoz szükséges adatokat.

 

Bankkártyás illetve PayPal fizetés kiválasztásánál pedig a felső részen megjeleníti a Fizetési gombokat.

 

5. Számlák

A díjbekérő kifizetése után a rendszerünk automatikusan kiállítja a számlát, amit a Billingó rendszerén keresztül elküldünk emailben, de itt az online ügyfélszolgálat felületén is bármikor elérhetőek.

Ezt a Számlázás > Számlák menüpont alatt találod.

 

6. Kapcsolattartói adatok változtatása

Ha módosítani szeretnéd a saját vagy a számlázási adataidat, akkor a legutolsó Üdvözöljük! menüponton belül a Saját adatokra kell kattintanod. Itt megadhatsz új számlázási adatokat, telefonszámot vagy email címet.

Ha pedig új felhasználót szeretnél felvenni, aki a nevedben jár el (pl: webfejlesztő), akkor azt a Kapcsolattartók/Alfiókok menüpont alatt tudod beállítani. Vagy a meglévő kapcsolattartókat tudod módosítani.

 

 

 

 


Hasznosnak találta ezt a választ?

« Vissza